جشنواره هنری آگاه‌بخشی خطرات کرونا برگزار می‌شود

جشنواره هنری آگاه‌بخشی خطرات ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

جشنواره هنری آگاه‌بخشی خطرات کرونا برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با هدف آگاه‌سازی مردم در خصوص ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن، جشنواره هنری در این استان برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و حمایت از پیشگامان مبارزه با ویروس کرونا و کشف استعداد‌های خلاق و جوان است.

شریفی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به صورت استندآپ، تئاتر تک نفره، دابسمش، پانتومیم، نمایش عروسکی، روایت و نقالی و تولید به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او ادامه داد: هر شرکت‌کننده می‌تواند چهار اثر به جشنواره ارسال که در نهایت یک اثر انتخاب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی باید سه دقیقه باشد، اظهار داشت: فیلم‌ها باید با گوشی موبایل و به صورت افقی تهیه شود.

او، به تصویر کشیدن خدمات کادر پزشکی و پرستاری و سایر نیرو‌های خدمات‌رسان نظیر نیرو‌های امدادی، هلال‌احمر، پاکبانان و نیرو‌های انتظامی را از مهمترین موضوعات جشنواره عنوان کرد و گفت: «امید به آینده»، «مشارکت‌جمعی در راستای مقابله با کرونا»، «خانواده، کرونا را شکست می‌دهد» و «در خانه می‌مانیم» از موضوعات این جشنواره به شمار می‌رود.

شریفی گفت: شرکت‌کنندگان تا ۱۵ فروردین ۹۹ فرصت دارند تا آثار خود را به همراه ذکر دقیق مشخصات خود به شماره ۰۹۱۹۲۴۳۴۸۱۲ واتس‌آپ ارسال کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار