ورودی های شهرستان تفت بسته شد

فرماندار تفت گفت: تمامی ورودی‌های شهر‌ها و روستا‌های شهرستان تفت مسدود و تردد کلیه خودرو‌های شخصی در ورودی هیا تفت ممنوع است.

ورودی های شهرستان تفت بسته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت گفت‌: در محدودیت تردد به اجرا درآمده در ورودی‌های شهرستان تفت با استقرار ایست و بازرسی به‌صورت شبانه‌روزی تردد کلیه خودرو‌ها به استثنا خودرو‌های حامل سوخت، امدادی، خدماتی، امنیتی، انتظامی و خودرو‌های دارای برگ تردد ممنوع است و از ورود خودرو‌های دارای سرنشین خانوادگی برای حضور در مناطق شهری و روستایی این شهرستان جلوگیری خواهد شد.

نوکار ادامه داد: باهدف تأمین حفظ سلامت ساکنین شهری و روستایی این شهرستان که اغلب سالخورده و در معرض آسیب هستند و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی ورودی‌های شهر‌ها و روستا‌های شهرستان تفت مسدود و محدودیت شدید تردد در این شهرستان در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: تمام محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌ها تنها برای حفظ سلامت مردم است و از مردم می‌خواهیم با رعایت نکات بهداشتی، عدم تردد غیرضروری در سطح شهر و پیوستن به پویش در خانه بمانیم، زنجیره انتقال ویروس را بشکنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
هرروز داره ورودی ها کنترل میشود اما نمی دانیم از کجا می آیند که درب بیشتر منازل در مناطق روستایی ماشین هست وغلغه آدم که اغلب هم ساکن نیستند جسارت رابه حدی رسانده اند که میگویند دلمان میخواهد بیاییم خانه خریدیم حالش را ببریم شما روستایی ها میخواستید خانه وزمین تان را به ما نمی فروختید چوب زد و بندهای پشت پرده وساخت وسازهای بی رویه چندین سال گذشته را مردم بینوا حالا باید بخورند
آخرین اخبار