رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

۸۰ درصد بیماران کرونایی سمنان بهبود یافتند

نوید دانایی گفت: ۸۰ درصد بیماران کرونایی در شهر‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان بهبود یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان با بیان اینکه آمار‌ها نشان می‌دهند ۸۰ درصد از بیماران مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌های مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان، سلامتی خود را بار دیگر به دست آوردند، گفت: روند درمانی برای مابقی بیماران ادامه دارد.

او با بیان اینکه روند درمان بیماران مبتلا به کرونا ویروس در استان سمنان مطلوب است، اما همچنان رفتار ویروس و شیوع آن به رفتار مردم بستگی دارد، ابراز داشت: در هفته‌های گذشته مردم برای مقابله با ویروس با پیوستن به کمپین در خانه بمانید، برای قطع زنجیره انسانی کرونا اقدام کردند، اما باید این روند به صورت مستمر ادامه یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی، تأمین اجتماعی، سپاه، ارتش، بسیج برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان پای کار هستند، تاکید کرد: تفکیک بیمارستان‌های کرونایی و غیر کرونایی از اقدام‌های مثبت برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در بیمارستان‌های تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان است.

دانایی ضمن بیان اینکه روند انجام نمونه‌گیری برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان مطلوب است، بیان کرد: افزون بر ۸۰ درصد از مردم تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سمنان در طرح غربالگری شرکت کردند.

او در خاتمه افزود: اکنون مشکلی برای امکانات و اقلام بهداشتی در بیمارستان‌های سمنان وجود ندارد، اما برای تأمین اقلام بهداشتی در ماه‌های آینده از هم‌اکنون باید به فکر بود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار