پلمب سفره خانه‌ سنتی متخلف در دزفول

رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول از پلمب سفره خانه‌ سنتی متخلف در این شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

حجت الله آریایی فر رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور و بسیاری از شهرستان‌های استان خوزستان و صدور دستورالعمل‌های مختلف از سوی استانداری، سبب اعمال محدویت‌های سختگیرانه در زمینه‌های گوناگون شد.

او افزود: با توجه به اینکه سفره خانه‌های سنتی، مکان‌های گردشگری، بقاع متبرکه در شهرستان محل تجمع بسیاری از شهروندان است، لذا دستور تعطیلی این مکان‌هایی از جمله؛ سفره خانه‌ها به مالکان آن‌ها ابلاغ گردید.

آریایی اظهار داشت: طی روز‌های گذشته تذکرات لازم و عواقب سرپیچی از دستورالعمل‌ها نیز به مالکان ارائه و امروز سفره خانه‌های سنتی به منظور حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کرونا پلمب شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از ابتلا ویرس کرونا، از تردد‌ها و سفر‌های غیرضروری و حضور در تجمعات خودداری کرده و همکاری لازم را با دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار