برگزاری یازدهمین جلسه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در چرداول

فرماندار چرداول گفت: تمام امکانات و تمهیدات لازم از هفته‌ها پیش جهت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در شهرستان چرداول به کار گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  فتاحی فرماندار چرداول در یازدهمین جلسه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که در شهرستان چرداول برگزار شد گفت: تمام امکانات و تمهیدات لازم از هفته‌ها پیش جهت پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در کار گرفته شد و اکنون هم در ورودی شهر شباب با همکاری ارتش و سپاه بازرسی‌ها و پایش‌ها جهت کنترل این ویروس به شدت در حال انجام می باشد.

او در ادامه افزود: منع ورود خودرو‌های غیربومی در ورودی‌های شهرستان توسط اکیپ‌های مستقر در حال انجام است و همه مسافرین و رانندگان غیربومی باید بدانند که به هیچ وجه اجازه ورود آنان به شهرستان داده نخواهد شد.

فرماندار چرداول مطرح کرد: با تلاش مردم و دستگاه‌های مربوطه خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه کنترل ویروس کرونا در شهرستان انجام گرفته که می توان به کشیک‌های شبانه روزی، جمع آوری چادر‌ها در طبیعت، ضدعفونی مستمر اماکن و معابر روستایی و شهری، اعمال قانون بر قصابی ها، نانوایی‌ها و متخلفان سطح بازار، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و همچنین به فراهم نمودن امکانات لازم در ورودی‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.