۱۰ نقل و انتقالات احتمالی فوتبال اروپا در تابستان

فوتبال اروپا در تابستان به احتمال زیاد شاهد ۱۰ نقل و انتقال بزرگ خواهد بود که در گزارش زیر به آن می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که لیگ‌های مطرح کشور‌های اروپایی به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است، اما مسئولان تیم‌ها به دنبال جذب بازیکنان مد نظر خود برای فصل آینده هستند. در ادامه گزارش برترین نقل و انتقالات احتمالی تابستان امسال را بررسی می‌کنیم.

پیوستن اندومبله به تیم بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا در نظر دارد تا یک هافبک مطمئن را به خدمت بگیرد تا در صورت فروش آرتور ویدال و ایوان راکیتیچ با مشکلی مواجه نشود. از گزینه‌های احتمالی این تیم اندومبله هافبک تیم فوتبال تاتنهام است. این بازیکن اخیرا با ژوزه مورینیو سرمربی تیمش هم مشکل پیدا کرده است بنابراین احتمال پیوستن او به آبی اناری پوشن قوی است.

پیشنهاد تیم اینتر میلان به اولیویه ژیرو

تیم فوتبال اینتر میلان با ارائه پیشنهادی ۳ ساله قصد دارد تا اولیویه ژیرو مهاجم تیم فوتبال چلسی را به خدمت بگیرد. این مهاجم ۳۳ ساله از تیم چلسی هم پیشنهاد تمدید یکساله قرارداد خود را دریافت کرده است.

تمدید قرارداد دنی سبایس با تیم آرسنال

تیم فوتبال آرسنال مذاکرات خود را با تیم فوتبال رئال مادرید برای خرید دائمی دنی سبایوس آغاز کرده است. گفته می‌شود در صورت نرسیدن به توافق بر سر انتقال دائم این بازیکن، قرارداد قرضی سبایس یک فصل دیگر تمدید می‌شود.

خرید یک مدافع چپ توسط تیم یوونتوس

تیم فوتبال یوونتوس قصد دارد تا برای تقویت تیمش یک بازیکن به منظور جانشینی الکس ساندرو مدافع چپ برزیلی خود خریداری کند. این باشگاه دفاع چپ تیم فوتبال چلسی را در نظر گرفته است. شنیده‌ها حاکی از این است که مسئولان یوونتوس حتی حاضرند ۳۰ میلیون یورو برای این بازیکن هزینه کنند.

لمپارد به دنبال یک دفاع چپ مطمئن برای تیم چلسی است

فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی در نظر دارد تا یک مدافع چپ با کیفیت برای این تیم خریداری کند. بازیکن مد نظر سرمربی چلسی مارک کوکوریا است. این بازیکن به صورت قرضی از تیم بارسلونا به تیم ختافه پیوسته بود. باشگاه ختافه به تازگی با پرداخت ۶ میلیون یورو قرارداد این بازیکن را دائمی کرده است.

خوزه کایخون به تیم آستون ویلا می‌رود

شنیده‌ها حاکی از این است که تیم فوتبال آستون ویلا در نظر دارد تا خوزه کایخون وینگر تیم فوتبال ناپولی را به خدمت بگیرد. در صورت پیوستن کایخون به تیم آستون ویلا این بازیکن بار دیگر با پپه رینا دروازه بان کهنه کار اسپانیایی هم تیمی می‌شود. با این انتقال احتمال پیوستن سردار آزمون به ناپلی ها قوت می‌گیرد.

خرید گران قیمت شیاطین سرخ در تابستان امسال

تیم فوتبال منچستر یونایتد قصد دارد تا جیدون سانچو ستاره ۲۰ ساله تیم فوتبال دورتموند را به خدمت بگیرد. مسئولان منچستر یونایتد حتی حاضرند برای این انتقال مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو هزینه کنند. سانچو در این فصل در ۳۵ بازی برای تیم دورموند به میدان رفته که حاصل آن زدن ۱۷ گل و ثبت ۱۹ پاس منجر به گل بوده است.

خرید یک مهاجم جوان توسط تیم تاتنهام

تیم فوتبال تاتنهام در نظر دارد تا یک مهاجم ۲۱ ساله به نام ابرچی ازه را خریداری کند. این بازیکن در حال حاضر در تیم کوئیک پارک رنجرز بازی می‌کند. مسئولان تاتنهامی حاضرند برای این انتقال ۲۰ میلیون یورو بپردازند. این بازیکن جوان در ۳۹ بازی که در این فصل برای تیم کوئیک پارک رنجرز به میدان رفته توانسته آمار ۱۲ گل و ۸ پاس گل را از خود به جا بگذارد.

پیشنهاد خرید لروی سانه توسط بایرن مونیخ

تیم فوتبال بایرن مونیخ با ارائه پیشنهادی وسوسه انگیز در نظر دارد تا لروی سانه را با داوید آلابا مدافع چپ تیم خود معاوضه کند. داوید آلابا از غول‌های اسپانیا یعنی تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید هم پیشنهاد دارد. باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده آلابا از این پیشنهاد باواریایی‌ها خوشحال شده است چراکه می‌تواند در فصل آینده شاگرد پپ گواردیولا باشد.

بحران در دروازه تیم بارسلونا

قرارداد مارک آندره ترشتگن با تیم بارسلونا در این فصل به پایان می‌رسد. این بازیکن هنوز قرارداد خود را با آبی اناری پوشان تمدید نکرده است. تیم بایرن مونیخ به دنبال یک دروازه بان جوان و مطمئن برای جانشینی مانوئل نویر است. مذاکرات باواریایی‌ها با ترشتگن آغاز شده و در صورت قطعی شدن این انتقال تیم بارسلونا با بحران جدی در دروازه خود مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.