پلمپ 7 واحد صنفی/دستگیری سارقان سیم برق

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مهم‌ترین حوادث امروز (جمعه ۸ فروردین ماه ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۷  واحد صنفی متخلف در آستانه‌اشرفیه پلمپ شد

سرهنگ حمید محمدی‌نسب ، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: با توجه به شيوع ويروس كرونا، طرح‎هاي بازديد و برخورد با اصناف متخلف در شهرستان آستانه‌اشرفيه به اجرا درآمد.او افزود: در این بازدیدها 7 واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانين و مقررات پلمپ شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه طرح‌های بازدید از واحدهای صنفی برابر دستورالعمل تعطیلی صنوف غیر ضروری و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر ادامه دارد از بازاریان و کسبه این شهرستان خواست، به منظور قطع زنجیره و گسترش شیوع این ویروس همکاری بیشتری با مراکز بهداشتی و نیروی انتظامی داشته باشند.

دستگیری سارقان سیم برق با ۱۲ فقره سرقت درصومعه‌سرا

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار پلیس قرار گرفت.

اوافزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات پلیسی موفق شدند ۲ متهم ۴۱ و ۴۰ ساله را خصوص این پرونده‌ها شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده متهمان تاکنون به ۱۲ فقره سرقت سیم برق و فروش آن به ۲ مالخر اعتراف کردند، گفت: دو مالخر ۵۳ و ۵۰ ساله اموال مسروقه نیز دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/عط

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.