ورودی های ایلام بر روی خودروهای غیر بومی بسته شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از بسته شدن کلیه ورودی‌های شهر ایلام بر روی خودرو‌های غیر بومی و غیرساکن و اعلام محدودیت‌های شدیدو سختگیرانه خبر داد.

ورودی های ایلام بر روی خودروهای غیر بومی بسته شد

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: این طرح در راستای تصمیم کمیته اجتماعی انتظامی ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان و بمنظور جلوگیری از شیوع و گسترش هرچه بیشتر این ویروس مرگبار با همکاری عوامل انتظامی و سایر دستگاه‌های مسئول اجرا می‌شود.

او در تشریح جزئیات اجرای این طرح افزود: در این طرح که به صورت ۲۴ ساعته تا پانزدهم فروردین ماه در کلیه ورودی‌های ایلام اعمال می‌شود، رانندگان خودرو‌های غیر بومی و غیرساکن شهر ایلام شناسایی و به شهر‌های محل سکونت خود بازگردانده و یا از کنار گذر‌های شهر عبور داده می‌شوند.

سرهنگ کهزادی در ادامه از ساکنان شهر ایلام که قصد مراجعت به محل سکونت خود را دارند خواست جهت احراز هویت برای ورود به شهر حتما مدارک هویتی خود دال بر سکونت در شهر ایلام را همراه داشته باشند.

او خاطر نشان کرد: این محدودیت‌ها که در ورودی سایر شهر‌های استان نیز اعمال می‌شود شامل خودرو‌های امدادی، درمانی، پلیس، حاملین مواد سوختی و مایحتاج مردم نمی‌شود.

رئیس پلیس راهور استان در پایان تاکید کرد: متخلفین از این مقررات ضمن توقیف وسیله نقلیه به مدت یک ماه، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان نیز جریمه نقدی می‌شوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.