غربالگری همه مردم شهرستان لنده

فرماندار لنده: صددرصد جمعیت شهرستان لنده علیه ویروس کرونا غربالگری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید خدادوست موسوی فرماندار لنده گفت: این شهرستان از همان ابتدا با تشکیل کارگروه های مختلف و مشارکت گروه های بسیجی و مردمی کار ضدعفونی شهری را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داد.
 
 او بیان کرد: با برنامه ریزی و تقسیم کار بین نهادها، دهیاری ها نیز ملزم به ضدعفونی و ارائه بسته های آموزشی به مردم برای مقابله با این ویروس خطرناک شدند.
 
او با تشکراز مشارکت خوب و حداکثری مردم افزود: از دیگر اقدامات تاثیرگذار برای قطع شیوع زنجیره ویروس کرونا تعطیلی صنوف غیرضرور و پلمپ واحدهای متخلف بود.
 
او گفت: با توجه به همه گیر شدن این ویروس در همان آغاز دو اکیپ غربالگیری در ورودی دهدشت و بهمئی به شهرستان لنده مستقر و برای مقابله صددرصدی و تضمینی با همکاری نیروی انتظامی از ورود مسافران و گردشگران به این شهرستان جلوگیری شد.
 
او با اشاره به مصوبه دولت بر تشدید نظارت برای مقابله با ویروس کرونا افزود: همه مسیرهای ورودی مناطق گردشگری و عشایری برای جلوگیری از مسافرت شهروندان به این مناطق نیز با همکاری نهادهای مختلف مسدود شد.
 
او بیان کرد: لنده اولین شهرستان استان بوده که بصورت صدرصد همه مردم آن علیه ویروس کرونا غربالگیری شدند.
 
او گفت: روزانه به وسیله بلندگو کار اطلاع رسانی و رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر نیز آموزش داده می شود.
 
او افزود: با فراگیر شدن ویروس کرونا با همکاری بنیاد علوی و گروه های جهادی تاکنون ۲۵ هزار عدد ماسک و دستکش در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان توزیع شد.
 
او بیان کرد: پیش بینی می شود بیش از ۵۰ هزار ماسک و دستکش تولیدی دیگر هم در این شهرستان توزیع شود.
 
شمار مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در کهگیلویه وبویراحمد تا پایان روز پنج شنبه هفتم فروردین ماه به ۱۰۰ نفر رسید که از این تعداد شش نفر نیز جان خود را از دست دادند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.