انجام ۹ هزار ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت:از روز ۲۸ اسفند ۹۸ تا پایان ششم فروردین ماه ۹۹ تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان به ۹ هزار و ۱۶۶ مأموریت اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان اظهار کرد: از روز ۲۸ اسفند ۹۸ تا پایان ششم فروردین ماه ۹۹ تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان به ۹ هزار و ۱۶۶ مأموریت اعزام شدند که از مجموع این مأموریت‌ها ۷ هزار و ۲۴۵ مورد شهری و یک هزار و ۹۲۱ مورد جاده‌ای بود.

او افزود: در این مدت پرسنل فوریت‌های پزشکی اصفهان در ۷ هزار و ۲۳ عملیات غیرتصادفی شرکت کردند و ۳ هزار و ۹۳۰ نفر را ضمن انجام خدمات درمانی اولیه برای بستری به بیمارستان منتقل و یک هزار و ۷۵۵ نفر را به صورت سرپایی در محل حادثه درمان کردند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان تصریح کرد: در ایام طرح امداد نوروزی امسال تا روز ششم فروردین ماه، واحد‌های امدادی اورژانس پیش بیمارستانی این استان برای امدادرسانی به مجروحانِ ۲ هزار و ۱۴۳ حادثه رانندگی اعزام شدند که از مجموع مصدومان این حوادث ۳۴۱ نفر به صورت سرپایی در محل تصادف درمان و یک هزار و ۴۸۷ نفر پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.