توزیع ۹۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت‌: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۹۰۰ بسته غذایی توسط بسیجیان آبادان تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده‌است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان روز جمعه گفت: ۹۰۰ بسته غذایی شامل انواع مواد غذایی به همراه محلول های ضد عفونی در مناطق مختلف شهر آبادان به ویژه در میان کسانی که کسب و کارشان مختل شده است و یا به بیماری کرونا مبتلا شده اند توسط پاسداران و بسیجیان تهیه و توزیع شد.

او افزود: این اقدام تا ریشه کن کردن بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: با همیاری بسیج خواهران، بسیج اصناف، بسیج مداحان و بسیج سازندگی کارگاه های تولید ماسک در نقاط مختلف شهر آبادان دایر شد که روزانه ۲۰ هزار ماسک تولید و بین  مردم توزیع می کنند.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: با سازماندهی گروهای جهادی بیش از ۳۰۰ نیروی سپاهی و بسیجی نیز در ضدعفونی کردن معابر و اماکن آبادان، چوئبده و اروندکنار همکاری می کنند.

تعداد مبتلایان به کرونا در استان خوزستان تا روز پنجشنبه ۵۷۰ نفر اعلام شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
مجلس ترکیه سربازی رو از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش داده ولی سربازی در ایران دو سال است و مجلس هیچ قدمی برای رفاه حال سربازان بر نمیداره اصلا این قشر مظلوم فراموش شده ستند!
چرا تو ایران همه به دنباله سو استفاده کردن از همن؟ از ترکیه یاد بگیرید، چرا فقط به فکر منافع خودتانید، پس مردم چی؟
دو سال سربازی که چی؟ سرباز میخواین استخدام کنید هم اشتغال زایی کردید هم به حق کسی اجهاف نکردید