انتقال دستفروشان بازار صفا به محل مناسب‌

دستور فرماندار خرمشهر برای انتقال دستفروشان بازار صفا به محل مناسب‌ و بهداشتی تر توسط شهرداری دستور صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ شهرستان، گفت: مطالبه‌ای که درباره تعطیلی بازار صفا مطرح می‌شود صحیح است اما برخی از کسانی که در این بازار فعالیت می‌کنند در حوزه عرضه میوه و تره‌بار است که طبق مصوبات موجود منعی ندارد.

او افزود:  متأسفانه میدان میوه و تره‌بار مشخص و بزرگی در شهرستان وجود ندارد، اگر بود می‌توانستیم فعالیت این دستفروشان را هم ممنوع کنیم اما این مسئله نافی ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست.

 فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر ادامه داد: همزمان انتظار ما این‌ است شهروندان به‌صورت خانوادگی به این مراکز فعال مراجعه نکنند، یک نفر جهت تأمین مایحتاج خانواده مراجعه کند البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی.

حیدری گفت: هم‌زمان نیز به شهردار خرمشهر دستور دادم تا از طریق رایزنی مشترک با اداره صمت و نماینده دستفروشان بازار صفا، این دستفروشان را به جای مناسب‌تری منتقل تا تحت شرایط ایمن‌تر و بهداشتی‌تر فعالیت کنند.

خرمشهر با ۵۲ مبتلا و ۷ نفر فوتی در اثر آلودگی به ویروس کووید ۱۹؛ بالاترین درصد درگیری به بیماری کرونا در استان خوزستان را دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.