پیروزی پزشک متخصص استان در برابر کرونا

دکتر فریبرز نیازی، متخصص بیماریهای کودکان اسدآباد توانست کرونا را شکست دهد و به چرخه درمان بازگردد.

پیروزی پزشک متخصص استان در برابر کرونادکتر فریبرز نیازی، متخصص بیماریهای کودکان است که این روزها توانسته کرونا را شکست دهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در روزهای اول در بیمارستان به این ویروس مبتلا شدم و وقتی علائم اولیه را دیدم بلافاصله خود را در خانه قرنطینه کردم.

او افزود: با ادامه بیماری در روزهای بعد به بیمارستان مراجعه و اقدامات تشخیصی و درمانی را انجام دادم.

این متخصص بیماریهای کودکان اکه امید کودکان را بعد از خدا به او و همکارنش در کادر درمان می دید ادامه داد: امیدم را هر روز بیشتر کرده و استراحت و مصرف مایعات فراوان، هوشیاری نسبت به سیر بیماری و پرهیز از درمان های خرافه ای و سنتی رمز بهبودی من بود.

دکتر فریبرز نیازی با تاکید بر اینکه بیایید با ماندن درخانه بدون درگیری با ویروس ، کرونا را شکست دهیم بیان کرد: به همشهریان توصیه می کنم از مراجعه بی مورد به بیمارستان بپرهیزند.

او ادامه داد:  بهتر بود وقتی کرونا بما حمله کرد‌ ما با آن نمی جنگیدیم چون حتی اگر آنرا شکست دهیم باز هم ما بودیم که کشته دادیم.

نیازی ادامه داد: ما بودیم که دربیمارستان باحال بد بستری شدیم و باز ما بودیم که در منزل دوران سخت بیماری را پشت سر گذاشتیم.

پیروزی پزشک متخصص استان در برابر کرونا

این پزشک متخصص با بیان اینکه تنها راه مقابله با این ویروس در خانه ماندن است گفت: ای کاش وقتی بما حمله کرد و گفت ترسو بیا با من بجنگ ما واقعا ترسو بودیم و از خانه بیرون نمی آمدیم.

او برای بازگشت به کمک برای درمان مردم آماده است و خط مقدم مبارزه با کرونا را اگر چه ضربه ای از کرونا خورده ولی ترک نمی کند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.