پلمپ ۲۰ واحد تجاری غیر خدماتی در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: پلمپ ۲۰ واحد متخلف نهاوند که بر خلاف دستورات ستاد پیشگیری از کرونا مغازه‌های خود را باز کرده بودند.

پلمپ ۲۰ واحد تجاری غیر خدماتی در نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و پلمپ ۲۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

او افزود: طی هفته گذشته و برابر مصوبات ستاد پیشگیری ومقابله با کرونا در استان همدان وشهرستان نهاوند به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وهمچنین قطع زنجیره انتقال این ویروس کلیه اصناف وبازار در سطح استان به غیر از صنوف خدماتی تعطیل اعلام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: به محض ابلاغ مصوبات به دستگاه‌های اجرایی وانتظامی بلافاصله گشت ویژه بازرسی و کنترل اصناف متخلف از این مصوبه  اداره اماکن پلیس اطلاعات شهرستان نهاوند با همکاری اداره صمت شهرستان تشکیل و بصورت مستمر بازرسی‌های لازم از اصناف صورت گرفته است.

سرهنگ ساکی  بیان کرد: در همین راستا تعداد ۲۰ واحد صنفی متخلف که علیرغم تذکر و ابلاغ قبلی مبنی بر تعطیلی واحد صنفی خود وعدم فعالیت در ایام مشخص شده متاسفانه مشغول فعالیت بوده و قطعا تهدیدی برای سلامت عمومی جامعه و زمینه ساز شیوع بیشتر این ویروس در سطح شهرستان می‌شدند با همکاری اداره صمت و طبق قانون پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه هدف اصلی مسئولین ودغدغه آنان جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع سریع زنجیره انتقال این ویروس همچنین حفظ سلامت جامعه است از شهروندان خواست به کلیه توصیه‌های بهداشتی توجه ویژه داشته و در این مسیر همکاری لازم را با دستگاه‌های اجرایی و انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.