در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۱۴۵ راس دام مسروقه در نجف آباد/ کشف بیش از ۲۳ کیلو تریاک در "فریدن

مهم‌ترین حوادث امروز نهم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز نهم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۴۵ راس دام مسروقه در "نجف آباد

سرهنگ "علی ابدی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد درتشریح این خبر گفت:در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۸ این شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی و کم‌تر از ۲ ساعت پس از وقوع سرقت موفق شدند ۴ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران مجرب وارد عمل شدند و هر ۴ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ ابدی افزود: این سارقان ۱۴۵ راس دام را از یک دامداری سرقت کرده بودند که همه احشام کشف و به مالک بازگردانده شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضائی به دامداران توصیه کرد: نسبت به نصب تجهیزات ضد سرقت نظیر دوربین‌های مدار بسته و سایر اقدامات بازدارنده اقدام کنند و برای مراقبت بیشتر از احشام خود حتی الامکان از نگهبان استفاده کنند یا بطور مداوم از محل نگهداری احشام خود سرکشی کنند.

 

کشف بیش از ۲۳ کیلو تریاک در "فریدن

سرهنگ "مختار بهارلو فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: ماموران انتظامی شهرستان فریدن حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۳ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهند داد.

 

توقیف پراید با محموله میلیونی قهوه ساز در"سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودور تعداد ۲۹ دستگاه قهوه ساز و قهوه جوش خارجی کشف شد که راننده مدارک و مجوز‌های مربوطه قانونی و گمرکی را ارائه نداد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.
سرهنگ قرقانی اظهار داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تاکید کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.