خبر خوش برای مشتریان صندوق امداد ولایت قزوین

مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین گفت: وصول اقساط وام‌های قرض الحسنه مشتریان تا پایان اردیبهشت به تعویق افتاده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، امیر خوش نیت مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاصل از تبعات شیوع "کرونا ویروس" و به جهت مساعدت و همراهی با وام گیرندگان وصول اقساط وام‌های قرض الحسنه مشتریان تا پایان اردیبهشت به تعویق افتاده است.

خوش نیت افزود: طی ۱۱ ماهه پارسال بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۹۷، نوزده درصد رشد داشته است.

به گفته او، این میزان وام به سه هزار و ۵۳ نفر از مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان گفت: پرداخت تسهیلات این صندوق به افراد نیازمند و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است و در حال حاضر تنها موسسه بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی که تسهیلات به واقع قرض الحسنه پرداخت می‌کند، صندوق قرض الحسنه امداد ولایت است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت استان قزوین تصریح کرد: واقعی بودن تسهیلات قرض الحسنه این صندوق بدین معناست که حتی کارمزد نیز از دریافت کنندگان تسهیلات اخذ نمی‌شود.

وی یادآورشد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این فرصت را فراهم کرده است که عموم نیکوکاران با سپرده گذاری، امکان پرداخت تسهیلات به افراد نیازمند معرفی شده از سوی خودشان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار