آغاز به کار چهارمین واحد صنعتی تولید ماسک در قزوین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: چهارمین واحد صنعتی تولید ماسک برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در شهرک صنعتی کاسپین آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: تا چندی پیش سه واحد صنعتی در استان ماسک پزشکی تولید می‌کردند که واحد صنعتی چهارم برای افزایش تولید و مقابله هرچه بیشتر با ویروس کرونا در شهرک صنعتی کاسپین شروع به کار کرد.

قبادی افزود: از این چهار واحد صنعتی، ۲ واحد ماسک مورد نیاز واحد‌های بیمارستانی و درمان، یک واحد صنعتی ماسک مورد نیاز مردم و واحد دیگر ماسک مورد نیاز صنایع دفاع را تولید و تامین می‌کنند.

قبادی با بیان اینکه میزان تولید ماسک واحد‌های پزشکی در قزوین به ۳۱ هزار عدد در روز رسیده است، اظهار داشت: با بررسی و برآورد‌های صورت گرفته، ۹ هزار عدد ماسک برای مجموعه بیمارستانی و درمانی، ۱۰ هزار عدد ماسک سه لایه برای مردم و ۱۲ هزار عدد دیگر نیز برای مجموعه وزارت دفاع در قزوین تولید می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به فعالیت ۲۷ کارگاه تولید ماسک معمولی در قزوین اشاره کرد و گفت: این واحد‌ها زیر نظر سپاه صاحب الامر (عج) استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار