کودکان کار برای مقابله با کرونا آموزش دیدند

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک از ارائه آموز هاش پیشگیری از بیماری کرونا ویروس ازسوی کارشناسان این اداره برای کمک به سلامت کودکان کار و خانواده‌های آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرحناز بیروم وند رئیس اداره بهزیستی اندیمشک گفت:گروه ۶ نفره کارشناسان این اداره برای کمک به سلامت کودکان کار و خانواده‌های آن ها، روش‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا را به آن‌ها آموزش دادند.

او با بیان اینکه اورژانس اجتماعی در مناطق حاشیه‌ای و آسیب پذیر اندیمشک خدمات مشاوره‌ای به کودکان کار و خانواده‌های آن‌ها ارایه می‌نمایند افزود: رصد کودکان کار در محل‌های پرتردد انجام شده و در این زمینه تاکنون ۲۳ کودک کار شناسایی شده اند.

بیروم وند تصریح کرد: تکمیل فرم ِغربالگری و گزارش گیری از کودکان کار در خصوص علامت‌های ابتلا به بیماری صورت گرفته وآن ها فاقد نشانه بیماری تاکنون غربالگری شده اند.

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک ادامه داد: به تعداد ۶۰ کودک، توزیع بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک، ژل ضدعفونی کننده و آموزش تلفنی ۱۳۹ کودک کار دارای پرونده در مرکز حمایتی - آموزشی کودک و خانواده بهزیستی شهرستان اندیمشک به همراه خانواده‌های آن‌ها را اقدام‌های کارشناسان بهزیستی است و توزیع ۱۵۰ بسته بهداشتی خیرین برای مدیریت و مقابله با کرونا در بین اقشار ضعیف صورت گرفت.

این مقام مسئول در پایان گفت: در روز‌های آتی نیز یک بسته کامل شامل کلیه لوازم بهداشتی وضدعفونی به کودکان کار و خانواده‌های آن‌ها تحویل می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.