سپاه پاسداران در میدان حضور دارد برای حفظ سلامتی مردم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: اگر امروز گفته می‌‌شود که مردم در خانه بمانند برای حفظ سلامت و امنیت خود آن‌ها است و اگر سپاه پاسداران در میدان حضور دارد برای حفظ سلامتی مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار جواد استکی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه امروز در آغاز رزمایش دفاع بیولوژیک و پاکسازی محیطی با تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: امروز افتخار داریم مدافعان سلامت در سپاه و بسیج در کنار کادر درمانی حضور دارند و فلسفله سپاه که خدمت به مردم است را به منصه ظهور گذاشته‌اند.

او تصریح کرد: اگر امروز گفته می‌شود که مردم در خانه بمانند برای حفظ سلامت و امنیت خود آن‌ها است و اگر سپاه پاسداران در میدان حضور دارد برای حفظ سلامتی مردم است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه بیان کرد: امروز آماده‌ایم تا عملیات دفاع بیولوژیک و پاکسازی محیطی را در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری آغاز کنیم و همه مدافعان سلامت برای حفظ مردم ایستاده تا ریشه این بیماری کنده شود.

او بیان کرد: استان اصفهان ۲۳ هزار شهید تقدیم کرد تا این نظام پایدار بماند و رزمندگان این شهر همچنین در مقابله با داعش و جنگ‌های نیابتی نیز به خوبی ایستادگی کرده‌اند. همچنین در این روز‌ها پس از فرمان فرمانده کل قوا مدافعان سلامت پای کار آمده تا در کنار نیرو‌های بهداشتی سلامت و امنیت مردم را تضمین کنیم.

سردار استکی خاطرنشان کرد: امروز در کشور‌هایی که ادعای تمدن دارند پزشکان و پرستاران از ترس فرار می‌کنند و نیرو‌های مسلح آن‌ها پای کار نیستند، اما نیرو‌های مسلح در این کشور پای کار آمده‌اند تا ان شالله این ویروس را شکست دهیم. در استان اصفهان با به کارگیری نیرو‌های استانی و لشکر‌های امام حسین (ع) و نجف اشرف، گروه مهندسی ۴۰ صاحب الزمان (عج) و گروه توپخانه با همراهی بیمارستان شهید صدوقی، موسسه شهید زین‌الدین و سپاه استان به دنبال شکست کرونا هستند.

او گفت: برخی از بسیجیان با هزینه‌های شخصی و وسیله نقلیه خود برای پاکسازی شهر اقدام می‌کنند و ما نیز تمام امکانات و تجهیزات خود را آماده کردیم تا از این کشور پاسداری کنیم. حضور و کمک خیرین نیز باعث ایجاد وحدت و همدلی در کشور شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در پایان گفت: این ویروس یک ویروس ترامپی است نه یک ویروس چینی. در حالی که آمریکا ادعا می‌کند ویروس کرونا توسط چین شیوع پیدا کرده است، اما این روز‌ها گریبانگیر خودشان شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.