پلمب ۲۴۰ واحد صنفی متخلف در شوش

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش پلمب ۲۴۰ واحد صنفی در این شهرستان به علت بی توجهی به مصوبه تعطیلی بازار برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و فعالیت غیرمجاز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد بهمن رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شوش گفت: پیرو تصمیمات ستاد شهرستانی پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیر ضروری، ۲۴۰ واحد صنفی بدلیل ادامه فعالیت با همکاری فرمانداری، شهرداری، اتاق اصناف، اداره نظارت بر اماکن عمومی، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش پلمب شدند.

او با بیان اینکه حدود ۲ هزار واحد صنفی نیز اخطاریه کتبی جریمه دریافت کردند، اظهار داشت: باتوجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و تاکید فرماندار شوش، تمامی واحد‌های صنفی شهرستان به جز صنوف خبازی، فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپرمارکت، میوه و تره بار، مرغ‌فروشی، قصابی، کالای پزشکی و تعمیرگاه‌های خودرو تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

به گفته بهمن، صنوف یادشده درصورت مشاهده فعالیت، متخلف شمرده و از سوی اماکن نیروی انتظامی پلمب می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش تصریح کرد: فرآیند نظارتی از سوی دستگاه‌های ذیربط تا ۱۵ فروردین به صورت صبح و عصر با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.