جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه قم عنوان کرد؛

پاسداران، سنگرداران بی ادعا /سپاه در تمامی عرصه‌ها خوش درخشیده است

حجت الاسلام، ولی زاده پاسداران را سنگرداران بی ادعا توصیف کرد و گفت:سپاه در بحران کرونا مقتدرانه و ایثارگرانه وارد میدان شده است.

حجت الاسلام احمد، ولی زاده، جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه سوم شعبان میلاد مسرور بزرگ پاسدار اسلام و قرآن حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت:معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که خود بزرگ پاسدار مکتب تشیع در عصرجدید بودند روز میلاد امام حسین (ع) را روز پاسدار نامیدند.

او ادامه داد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زیر چتر مکتب اسلام به ویژه بزرگ پاسدار اسلام حضرت امام حسین (ع) مفتخربه پاسداری ازمکتب اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی است.

جانشین نماینده، ولی فقیه سپاه قم در ادامه با اشاره به شاکله سپاه پاسداران گفت:رسالت سپاه، حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی که نماد و پرتویی از اسلام ناب محمدی و به فرموده امام راحل پرتویی از عاشورای امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام، ولی زاده افزود:سپاه علاوه بر پاسداری از انقلاب اسلامی در داخل و خارج مرز‌ها و تمام عرصه‌های فکری، فرهنگی و عقیدتی در ابعاد مادی و معنوی وظیفه حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را دارد.

او به یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی یعنی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت:حفاظت از انقلاب و دستاورد‌های آن اساس سپاه را شکل داده است.

حجت الاسلام، ولی زاده با اشاره به قدرشناسی مردم از فعالیت‌های سپاه عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روز‌های شکل گیری چه در هشت سال دفاع مقدس چه در مبارزه با قاچاقچیان در مرز‌های آبی و زمینی و در تمامی عرصه‌ها خوش درخشیده اند.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه قم گفت: عمده فعالیت سپاه، عملکرد نظامی اش است، اما نیرو‌های سپاه در تمامی عرصه‌ها مانند سیل، زلزله، راه سازی، سازندگی و ... هم جانانه وارد میدان شده اند و خالصانه به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام، ولی زاده پاسداران را سنگرداران بی ادعا خواند و گفت:سپاهیان در همه بحران‌ها حتی در این روز‌ها در مبارزه با ویروس منحوس کرونا مقتدرانه و ایثارگرانه در کنار کادر درمانی و سایر دستگاه‌ها وارد میدان شده اند.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در ادامه با بیان این که امام راحل فرمود: اگر سپاه نبود کشور هم نبود ادامه داد: نیرو‌های مردمی و جوانان در بیش از ۲۲ قشر از بسیج اعم از بسیج مهندسی، پزشکی، دانش آموزی، هنرمندان تا بسیج مداحان وطلاب زیر سایه سپاه حضور فعال دارند و در واقع سپاه لوکوموتیو این بخش و به نوعی موتور محرک بسیج است.

حجت الاسلام، ولی زاده با اشاره به مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیرسپاه در عرصه قدرت موشکی افزود:جهان به قدرت سپاه اذعان دارد و قدرت موشک‌های سپاه گویای این مطلب است که هیچ کشوری توانایی اینکه با قدرت نظامی اش برابر آمریکا از خود اراده‌ای نشان دهد را ندارد.

او گفت:نیرو‌های خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سربازان امام زمان از گذشته تا به امروز و تا ظهور حضرت، ولی عصر (عج) همواره در تمام عرصه‌ها حضور پرصلابت خواهند داشت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.