راه‌اندازی سیستم شستشو و ضدعفونی تمام اتوماتیک در ورودی سبزه میدان

 مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا ضدعفونی خودرو‌های حامل بار در ورودی میادین از نیاز‌های اساسی و ضروری احساس می‌شد که در دستور کار سازمان قرار گرفته و اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدی  مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا ضدعفونی خودرو‌های حامل بار در ورودی میادین از نیاز‌های اساسی و ضروری احساس می‌شد که در دستور کار سازمان قرار گرفته و اجرایی شد.

محمدی افزود: عوامل اجرائی سازمان از اوایل اسفند ۹۸ بصورت شبانه روزی در ورودی‌های سبزه میدان و میدان بزرگ میوه و تره‌بار مستقر بوده و ضد عفونی خودرو‌های ورودی به میدان به صورت دستی با پمپ‌های ویژه انجام می‌گرفت که با همت عوامل اجرایی سازمان، سیستم مکانیزه و تمام اتوماتیک از امروز به صورت تمام وقت آماده ضدعفونی خودرو‌های ورودی به میدان می‌باشد.

محمدی گفت: موثرترین روش در بحث ضدعفونی خودرو‌ها و مدیریت ترافیک ورودی میادین، راه اندازی سیستم مکانیزه و تمام اتوماتیک بود که این سیستم با نام شهید خدمت مهندس محمد قلیزاده راه اندازی و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.