استاندار هرمزگان خبر داد:

پرداخت ۹۰ درصد از هزینه‌های درمان کرونا بر عهده دولت و بیمه / تاکید رئیس جمهور بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توام با تکریم مردم

استاندار هرمزگان در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: ۹۰درصد از هزینه‌های درمان بیماران کرونایی، از طریق دولت و بیمه پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی ، استاندار هرمزگان در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت:   ۹۰درصد از هزینه‌های درمان بیماران کرونایی، از طریق دولت و بیمه پرداخت می‌شود.

همتی  افزود: اگر بیماری وارد بیمارستان شد و بیمه نبود بلافاصله در همان بیمارستان بیمه می‌شود.

او گفت: برای کسانی که بیمار کرونایی تشخیص داده می‌شوند محیطی برای تکمیل درمان آن‌ها در نظر گرفته شده است.

استاندار هرمزگان افزود: در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با تاکید رئیس جمهور چگونگی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بررسی شد.

همتی گفت: رییس جمهور تاکید کردند در اجرای این طرح با تمام احترام و تکریم جریمه و توقیف خودرو صورت گیرد و  صداوسیما هم برای اوقات فراغت مردم هم برنامه‌های سرگرم کننده پخش کنند.

او افزود: مقرر شده است که سه شنبه‌های هر هفته نشست ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با حضور رییس جمهور و استانداران سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.