محور‌های مواصلاتی کرمان، زیر بارش برف و باران

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان گفت: از بامداد امروز در تمامی محور‌های تحت پوشش شمال این استان شاهد بارش برف و باران هستیم.

علی اکبر نصیری، فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: درحال حاضر در تمامی محور‌های استان کرمان در بخش شمالی شاهد بارش باران و در برخی محور‌ها نیز بارش برف را هستیم.

او افزود: بارش باران در تمامی محور‌ها شروع شده و همچنان ادامه دارد و تردد عادی است، اما درمحور گدار کفنوئیه شهرستان بافت از ساعت چهار بامداد امروز شاهد بارش سنگین برف هستیم، اما خوشبختانه تردد روان و محور باز است.

 

سرهنگ نصیری از رانندگانی که مجبور به سفر در این محور‌های هستند خواست: جوانب احتیاط رارعایت کنند.

او به آغاز طرح کاهش فاصله اجتماعی از روز گذشته دراستان همزمان با سراسر کشور اشاره و تصریح کرد: این طرح از روز گذشته در استان آغاز شده است و تا بیستم فروردین ماه ادامه ارد.

 

سرهنگ نصیری بیان داشت: ممکن است اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بنا به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا ادامه یابد و زمان اعلام شده تمدید شود.

فرمانده پلیس راه شمال کرمان تأکید کرد: مردم باید بدانند در زمان اجرای این طرح تردد از یک شهر به شهر دیگرممنوع و شناسایی بر حسب پلاک راننده خودرو است و این موضوع به شدت کنترل می شود.

 

سرهنگ نصیری گفت: کنترل جاده‌ها علاوه بر حضور پلیس، از طریق فعالیت دوربین‌های کنترل انجام می‌شود و اگر خودرویی دو بار از یک مسیرعبور کند، مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ورود غیر قانونی به یک شهر و در صورت تکرار، توقیف یک ماهه خودرو نیز خواهد شد.

او از مردم خواست: با رعایت مقررات اعلام شده ضمن احترام به حقوق خود و سایرین در قطع زنجیره ویروس کرونا سهیم باشند و سلامتی را به خود، خانواده و سپس به جامعه هدیه دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار