جریمه ۵ میلیون ریالی و توقیف یک ماهه خودرو‌های غیر بومی در صورت ورود به استان زنجان

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: خودرو‌های غیر بومی در صورت ورود به استان ۵ میلیون ریال جریمه و یک ماه توقیف خواهند شد.

جریمه ۵ میلیون ریالی و توقیف یک ماهه خودرو‌های غیر بومی در صورت ورود به استان زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ  شیر محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتقال کرونا از ۸ لغایت ۱۵ فروردین ماه جاری در تمامی مبادی ورود به استان انجام می‌شودگفت:از ابتدای این طرح  ۵۰ خودرویی که قوانین ورود و خروج را رعایت نکرده بودند جریمه و به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد:در این مدت بیش از ۳ هزار خودروی غیربومی نیز از ورودی شهر زنجان برگشت داده شدند.
 
او با اشاره به برخورد قاطع پلیس با متخلفان، بیان داشت: از ورود خودرو‌های غیر بومی که قصد ورود به استان را دارند جلوگیری خواهد شد و تنها افرادی مجاز به ورود به استان هستند که بیمه نامه، کد ملی و یا شاغل در آن استان باشند.

رئیس پلیس راهور استان زنجان با تاکید بر ضرورت ماندن در منزل و پرهیز از حضور در پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها و دیگر محل‌های تجمع، گفت: تردد خودرو‌های امدادی و درمانی، حمل بار و کالا‌های مایحتاج مردم و تانکر‌های سوخت مشمول ممنوعیت‌ها نمی‌شود.
 
 
انتهای یپام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.