۸۶ مورد عملیات حادثه و حریق در شهر سمنان امدادرسانی شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان از انجام ۸۶ مورد عملیات حادثه و حریق طی اسفندماه سال گذشته در این شهر خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۷ مورد به چهارشنبه آخر سال مربوط می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان ضمن بیان اینکه ۸۶ مورد عملیات حادثه و حریق اسفندماه در شهر سمنان امدادرسانی شد، ابراز داشت: از این تعداد ۴۷ مورد آتش‌سوزی و ۳۹ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوسته است.

او بابیان اینکه از تعداد آتش‌سوزی‌های ماه گذشته ۲۷ مورد به آتش‌سوزی معابر و ساختمان‌های متروکه و ضایعات در چهارشنبه آخر سال مربوط می‌شود، افزود: این تعداد حریق همگی توسط نیروی‌های عملیاتی امدادرسانی شدند وهیچ گونه تلفاتی در این شب گزارش نشده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه تعداد هفت مورد از این حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری بود که توسط نیروی‌های عملیاتی به‌خوبی پوشش داده‌شده است، ابراز داشت: تعداد نجات‌یافتگان ماه گذشته در این عملیات‌ها ۲۷ نفر مرد و زن گزارش می‌شود.

اسمعیل پور ضمن بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی شهر سمنان در ۳۹ مورد حادثه جداگانه امداد و نجات نیز شرکت داشته و به شهروندان و هموطنان امدادرسانی کردند، تصریح کرد: بیشترین آمار حوادث با ۲۲ مورد به محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور مربوط می‌شود.

او ضمن بیان اینکه در آخرین ماه سال ۹۸ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان نزدیک به دو هزار و ۷۷۹ تماسی که با سامانه ۱۲۵ زده‌شده، پاسخ داده است، افزود: از این میزان تماس آتش‌نشانی با مجموع ۳۳ ساعت و ۳۱ دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین سه دقیقه و ۳۴ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است. 

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار