برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه نوروز در استان اصفهان

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اعلام کرد:علاقه مندان به شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه نوروز در استان اصفهان تا ۱۴ فروردین فرصت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابراعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مسابقه بزرگ کتابخوانی در دو بخش تهیه کتاب صوتی در منزل، مطالعه کتاب و حضور در امتحان مجازی برگزار می‌شود و حضور برای عموم هم‌استانی‌ها آزاد است.

در بخش تهیه کتاب صوتی، علاقه مندان می‌توانند بخشی از «رمان پستچی» اثر «چیستا یثربی» را با صدای خود خوانده و فایل صوتی آن را حداکثر تا ۱۴ فروردین به یکی از نشانی‌های الکترونیکی adabiha_esf@ و aghaghiad @ارسال کنند.

در بخش مطالعه کتاب نیز شرکت کنندگان می‌توانند یکی از دو کتاب «سیر غزل در شعر فارسی» نوشته «دکتر سیروس شمیسا» و «ملت عشق، سیری در زندگی مولانا جلال الدین محمد بلخی» نوشته «الیف شافاک» را مطالعه و در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۶ فروردین اعلام آمادگی خود را به نشانی‌های الکترونیکی بالا اعلام کنند و مجازی به مدت ۴۵ دقیقه پاسخگوی سوالات مسابقه باشند. در هر بخش این مسابقه بزرگ کتابخوانی به ۱۰ نفر جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود.

 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار