فرمانده انتظامی هرمزگان خبرداد؛

جلوگیری از ورود هزار و ۹۸۵ خودرو به هرمزگان / بسته شدن تمام راه های ورودی ، خروجی و فرعی استان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با اجرای طرح محدود سازی تردد و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از ورود هزار و ۹۸۵ خودرو به استان در محور‌های مواصلاتی جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،  سردار غلامرضا جعفری ، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با اجرای طرح محدود سازی تردد و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا  از ورود هزار و ۹۸۵ خودرو به  استان در محور‌های مواصلاتی جلوگیری شد.

سردار جعفری افزود: به منظور پیشگیری از آسیب‌های بیشتر و جلوگیری از گسترش و قطع زنجیره این بیماری، طرح محدود سازی تردد از روز جمعه ۸ فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان به مرحله اجرا در آمد.

او  هدف از ایجاد محدودیت تردد در جاده‌ها را کاهش تماس‌ها و قطع زنجیره انتقال بیماری، سرعت بخشیدن به مدیریت و پیشگیری از توسعه بیماری و ایجاد آرامش و اعتماد سازی در سطح جامعه دانست و گفت: توجه به شعار "ما در خانه می‌مانیم" و "به خانه برگردیم" در این ایام برای پیشگیری از شیوع این بیماری بسیار مهم و ضروری است و این امر با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس و تلاش و همراهی شهروندان محقق خواهد شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: در ورودی شهر‌های استان با حضور نمایندگان پلیس، بسیج، هلال احمر، طرح ممانعت ورود افراد غیر بومی به استان در حال اجراست.

سردار جعفری گفت:در این مدت با همکاری هلال احمر، شبکه بهداشت و بسیج تعداد ۳۰ هزار و ۲۱۷ نفر تب سنجی و غربالگری شده اند و  از ورود هزار و ۹۸۵ خودرو با پلاک غیر بومی به شهر‌های استان جلوگیری شده است.

او با بیان اینکه کلیه مبادی ورودی و خروجی فرعی استان بسته شده است و خودرو‌های غیر بومی نیز از کنار گذرشهر‌ها استفاده و از استان خارج و از ورود به داخل شهر‌ها خودداری کنند، افزود: پلیس بدون اغماض با رانندگان خودرو‌های متخلف برخورد و برابر قانون مشمول ۵ میلیون ریال جریمه نقدی و خودرو متخلف به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

انتهای پیام / ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.