خدمت جهادگونه نیروهای درمانی و امدادی در مقابل کرونا

مدیرکل برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر کشور گفت:همه دستگاه های مرتبط و نیروهای درمانی و امدادی جهادگونه در جبهه مقابله با ویروس خدمت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،علی اکبر پرواز مدیرکل برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر کشور در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات و ایستگاه‌های بازرسی سلامت استان گلستان گفت: بحران شیوع ویروس کرونا، اولین دغدغه برای جهان امروز است. در کشور ما نیز همه دستگاه‌های مرتبط و نیرو‌های درمانی و امدادی جهادگونه در جبهه مقابله با ویروس خدمت می‌کنند.

‌او افزود: از اولین روز‌های شیوع ویروس در کشور، همه ظرفیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری برای مقابله با این بیماری در میدان حاضر شدند و جمعیت هلال احمر هم بر اساس مأموریت‌های ذاتی در حوزه سلامت جامعه، تمام قد وارد میدان شده است.

پرواز ضمن اشاره به نقش محوری و داوطلبانه اعضا در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر گفت: مشارکت داوطلبانه اعضا، نجاتگران، پزشکان و پیراپزشکان در طرح‌های مرتبط با سلامت جامعه، تحقق عینی ارائه خدمات داوطلبانه در سطح جامعه است، این مهم در استان گلستان و در تمامی فعالیت‌ها محقق شده است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.