رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام:

دانشگاه آزاد ایلام ۵۰ تخت را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام که نیاز به تخت داشت ۵۰ تخت از مهمانسرا‌های دانشگاه را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام درخصوص فعالیت‌های ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: پس از ابلاغ بخش نامه تمامی دستورات در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و واحد‌های مربوطه اجرایی شد.

او افزود: ابتدا دانشگاه علوم پزشکی ایلام که نیاز به تخت داشت ۵۰ تخت از مهمانسرا‌های دانشگاه آزاد اسلامی ایلام را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادیم ضمن اینکه باز هم اگر اعلام نیاز کردند دوباره می‌توان تخت‌های آماده داریم که در اختیار آن‌ها قرار بدهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بیان کرد: همچنین به دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که می‌توانند از خوابگاه دانشگاه و سالن ورزشی دانشگاه برای بیماران کرونایی برای دوران نقاهت استفاده کنند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه آزاد اسلامی ایلام عنوان کرد: با توجه به اینکه در این استان رشته‌های پزشکی و دانشکده علوم پزشکی نداریم، رشته میکروبیولوژیکی و دانشجویان این رشته در اختیار علوم پزشکی قرار گرفت تا در صورت کمبود نیرو از این نیرو‌ها برای گندزدایی و خدمات درمانی استفاده کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.