۲۸۳ بیمار کرونایی در شاهرود بهبود یافتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بهبودی ۲۸۳ بیمار کرونایی در شاهرود و میامی خبر داد و گفت: میزان بهبودی بیماران در این دو شهرستان ۷۹ درصد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در جمع خبرنگاران به میزبانی دفتر خود درباره آخرین آمار کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی گفت: تا امروز پاسخ آزمایش کرونا ویروس ۳۵۹ نفر مثبت اعلام شده که از این تعداد ۲۸۳ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

او با بیان اینکه ۷۹ درصد بیماران کرونایی در شاهرود و میامی بهبود پیدا کرده‌اند،افزود: این افراد پس از ارائه آموزش‌های بهداشتی لازم توسط کادر درمانی به منزل رفته تا مابقی دوران نقاهت را در خانه بگذرانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه ۸۲ درصد جمعیت تحت پوشش این دانشگاه مورد غربالگری کرونا قرار گرفته‌اند، ابراز کرد: ۸۶ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سامانه salamat.gov.ir خود اظهاری کرده‌اند.

چمن با اشاره به ضرورت استمرار طرح «در خانه ماندن» و پرهیز از هر گونه دید و بازدید و مسافرت، گفت: رعایت اصول خود مراقبتی و کنترل تماس‌ها در منزل و بالاخص در ارتباط با سالمندان و کسانی که بیماری‌های مزمن زمینه‌ای دارند، الزامی است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار