کرونا مساجد را به تعطیلی کشاند

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه خوزستان گفت: در‌بهای مساجد تا اطلاع بعدی به هیچ وجه باز نخواهد شد، اما خادمان مساجد موظف هستند اذان را از مساجد پخش کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام فایز فائری معاون اجتماعی و فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه خوزستان گفت: با توجه به برگزار نشدن نماز جماعت در مساجد از ۱۰روز پیش، تصمیم گرفته شده در یک اقدام احتیاطی دیگر با هدف قطع کامل زنجیره ویروس کرونا، همه مساجد خوزستان بسته شود.

او با بیان اینکه خادمان مساجد موظف هستند اذان را از مساجد پخش کنند، ولی در‌های مساجد تا اطلاع بعدی به هیچ وجه باز نخواهد شد افزود: معدود مساجدی که در زمینه تولید ماسک و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی و گندزدایی محله‌های اطراف اطراف فعال هستند باز بوده، ولی نماز در آنان اقامه نمی‌شود.

حجت الاسلام فائزی تصریح کرد: اماکن و بقاع متبرکه و زیارتی خوزستان به دلیل شیوع ویروس کرونا  بسته شد و  تجمع در اطراف اماکن مقدس و زیارتی خوزستان تا برطرف شدن کامل خطرات ناشی از شیوع بیماری کرونا ممنوع خواهد بودو تا برطرف شدن خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، مساجد و اماکن مقدس و زیارتی خوزستان بسته خواهند بود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار