دست مهربان واقفان یاری گر نیازمندان شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از توزیع ۵۷۱ بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان شهرستان یزد خبرداد.

حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران دست مهربان واقفان یاری گر نیازمندان شدجوان از یزد ، گفت: هر ساله با فرارسیدن سال جدید و عید نوروز طرح سفره‌های آسمانی، دست‌های مهربانی و کرامت انسانی به‌منظور ارائه خدمات اجتماعی توسط مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه یزد بین خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود.

حجت الاسلام زارع زاده افزود: در قالب این طرح امسال ۵۷۱ بسته معیشتی و بهداشتی با هزینه‌ی دو میلیارد ریالی از محل عواید موقوفات با نیات مرتبط و کمک‌های خیران تهیه و توزیع شد.

او با بیان اینکه مجموعه اوقاف یزد تا ریشه کن قطعی ویروس کرونا در کنار مردم است، اظهارداشت: از ابتدای شیوع این ویروس اقدامات قابل توجهی از جمله ضدعفونی روزانه آستان‌های مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و به ویژه محل تماس دست افراد با سطوح، توزیع مواد خالص ضدعفونی کننده برای پاکسازی فضای امامزادگان، بقاع، مساجد و معابرعمومی و ... انجام شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: در ادامه به دلیل گسترش و همه گیری ویروس کرونا اوقاف یزد نیز با تولید کارگاه تولید ماسک و لباس کادر درمانی بیمارستان‌ها به صف مقابله با کرونا پیوست.

حجت الاسلام زارع زاده اضافه کرد: برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال کرونا برپایی هرگونه تجمع و برپایی مراسم در امامزادگان و بقاع متبرکه استان از جمله برنامه تحویل سال نو و طرح آرامش بهاری لغو و درب امامزادگان و بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوی بسته شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.