مجموعه های ورزشی و اقامتی کارگران در اختیار ستاد مقابله با کرونا قرار می گیرد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی مجموعه‌های ورزشی و اقامتی کارگران برای همکاری با ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در سراسر کشور در اختیار این ستاد قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی فرمعاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  گفت: بیش از ۲۴۰ مجموعه ورزشی و ۶ مجموعه اقامتی و رفاهی در سراسر کشور داریم که اداره کل امور ورزشی با هماهنگی‌هایی که با مدیران مجموعه‌ها و همچنین مدیران کل استان‌ها دارند این مجموعه‌ها را برای مقابله با ویروس کرونا بسیج کرده اند و از هر نظر آماده همکاری با ستاد ملی مبارزه با این اپیدمی هستیم.

وی با بیان این که از روز نخست این وزارتخانه با تمام توان همراه دولت و ستاد مقابله با کرونا گام برداشته است، گفت: ظرفیت و توان بالقوه‌ای در مجموعه‌های ورزشی کارگران در سراسر کشور وجود دارد و همانطور که از روز‌های نخست هم به صورت خودجوش مجموعه‌هایی مثل کارگران شهید معتمدی به کمک سایر نهاد‌های مسئول آمدند اکنون نیز با تاکید شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت همدلی و همراهی با ستاد ملی مبارزه با اپیدمی ویروس کرونا آمادگی خود را با این ستاد اعلام می‌کنیم.

صادقی فر تاکید کرد: در این موقعیت حساس که وطیفه همه ما بسیج امکانات برای مهار یک بیماری واگیردار است اداره کل امور ورزشی تمامی مجموعه‌ها که بالغ بر ۲۴۰ مجموعه می‌شوند را برای این مهم تخصیص داده و در صورت لزوم سالن‌های ورزشی و سایر فضا‌های موجود را در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار خواهد داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که مردم بزرگوار ایران از تنگنا‌ها و سختی‌های بزرگی عبور کرده اند، افزود: در هر صورت باید بسیار هوشیارانه و با تعامل و همدلی بوجود آمده همه دست به دست هم بدهیم تا از توسعه این ویروس جلوگیری کنیم و سپس با تلاش پزشکان و متخصصان حاذق کشورمان ریشه این ویروس را بخشکانیم. هر کدام از ما اگر بهداشت فردی را رعایت کنیم و توصیه‌های متولیان و ستاد مبارزه با کرونا را بکار بندیم خیلی زود می‌توانیم این ویروس را در کشورمان مهار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار