هشدار نشست کارگروه مبارزه با ویروس کرونا در کاخ سفید درباره سفر به نیویورک

در نشست اعضای کارگروه مبارزه با ویروس کرونا در کاخ سفید، در خصوص سفر به نیویورک و مناطق اطراف آن که به شدت تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار دارند، هشدار داده شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی فاکس نیوز، استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا فاش کرد در نشست اعضای کارگروه مبارزه با ویروس کرونا با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید در خصوص سفر به نیویورک و مناطق اطراف آن که به شدت تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار دارند، هشدار داده شده است.

منوچین امروز یکشنبه گفت: رئیس جمهور به جدیت به این موضوع توجه دارد. کارگروه روز شنبه به اتفاق آرا تصمیم گرفتند تا هشدار سفر به نیویورک را اعمال کنند و به رئیس جمهور توصیه کردند این دستور صادر شود.

منوچین تأکید کرد که هدف اول ترامپ محافظت از سلامتی آمریکایی‌هاست.

ترامپ شب گذشته گفته بود احتمال دارد دستور اعمال محدودیت‌هایی در خصوص سفر به نیویورک، نیوجرسی و کنتیکت را صادر کند.

تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در آمریکا به سرعت در حال افزایش است. تاکنون بیش از ۱۲۳ هزار آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۲۲۳۱ تن جان خود را از دست داده اند.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در جهان ۶۸۳ هزار و ۶۹۴ نفر، قربانیان ۳۲ هزار و ۱۵۵ نفر و بهبودیافتگان ۱۴۶ هزار و ۳۹۶ نفر اعلام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار