رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبرداد:

شمار مبتلایان به کرونا ۱۸۱ نفر / مرگ یک نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در هرمزگان افزوده شد و تاکنون شمار مبتلایان به کرونا در استان ۱۸۱ نفر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در هرمزگان افزوده شد و تاکنون شمار مبتلایان به کرونا در استان ۱۸۱ نفر است.

فرشیدی افزود: مبتلایان جدید ۲ نفر در بندرعباس و یک خانم با سابقه بیماری قلبی نیز در میناب فوت کرد و شمار فوتی‌ها دراستان به ۱۴ نفر افزایش یافت.

او گفت: ۱۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا با سپری کردن دوره قرنطینه از بیمارستان ترخیص شده اند و ۷ نفر بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: بیشترین موارد ابتلا به کرونا با ۹۲ نفر مربوط به بندرعباس و ۳۷ نفر مربوط به کیش است.

فرشیدی گفت: در کیش ۲۰۰ تخت توسط منطقه آزاد برای سپری کردن دوره نقاهت راهاندازی شده و تمام هزینه‌های بیماران را پرداخت می‌کند.

او افزود: در ادامه اقدامات درمانی، پیگیری و بازدید‌های بهداشتی از از اماکن عرضه، ۴۳۹ نوع ماده ضدعفونی کننده و ژل دست غیرمجاز، قاچاق و تقلبی از سطح بازار استان جمع آوری شده است و توصیه می‌شود مردم از مواد استاندارد استفاده کنند.

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.