مبادی ورودی و خروجی شهر‌های استان یزد زیر ذره بین

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از تشدید نظارت بر مبادی ورودی و خروجی شهر‌های استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، در جلسه کنترل ترافیک ورودی و خروجی شهر یزد از اتخاذ دور جدیدی از تمهیدات برای کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر یزد خبر داد و گفت: مسیر ورودی و خروجی جاده قدیم بافق از سمت روستای خویدک به روستای اکرمیه مسدود می‌شود.

او افزود: همچنین کلیه راه‌های خاکی و آسفالت منتهی به کمپ‌های کویری از جمله انتهای بلوار نصر، جاده دربید و روستای محمودی یزد به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و تجمع افراد در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه مسدود می‌گردد.

صادقیان از ممنوعیت ورود به شهر‌ها و روستا‌های استان یزد خبرداد و اظهار داشت: شهروندان توجه داشته باشند که تمامی محور‌های ورودی و خروجی به شهر‌ها از سوی شهرداری ها، نیروی انتظامی، نیرو‌های سپاهی و بسیج مسدود شده اند و تنها افرادی که مستندات لازم مبنی بر سکونت در آن شهر را ارائه دهند، اجازه ورود به شهر را خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با بیان اینکه محدودیت‌هایی در ورودی و خروجی روستا‌ها نیز اعمال شده است، ادامه داد: راه‌های دسترسی به روستا‌ها از سوی دهیاران مسدود شده است و مردم شهر یزد در صورت خروج از شهر، امکان استقرار در شهر‌ها و روستا‌های اطراف را ندارند.

صادقیان تصریح کرد: بلوار جانباز و بلوار کوثر تنها مسیر‌های خروجی از شهر یزد هستند و به همین منظور تمام کوچه‌های منتهی به این دو بلوار از قبیل کوچه‌های رز، گلبرگ، بدر، خیبر، قائم و هجرت مسدود هستند و شهروندان باید از کوچه‌های جایگزین استفاده کنند.

او اضافه کرد: از صبح فردا سه جایگاه کنترلی در میدان امام حسین (ع)، میدان امام علی (ع) و میدان مدرسی شهر یزد مستقر می‌شوند و از تردد خودرو‌هایی به جز خودرو‌های امدادی، کادر درمان و مینی بوس‌های حامل نیرو‌های صنایع، جلوگیری به عمل می‌آید.

این مقام مسئول تصریح کرد: به منظور کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹ و قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس کلیه بوستان ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی شهری و روستایی در روز طبیعت تعطیل هستند و در صورت مشاهده خودرو‌های توقف شده در اطراف پارک‌ها و بوستان ها، خودرو مذکور اعمال قانون می‌شود.

صادقیان در پایان اعلام کرد: در صورت تعامل و همراهی شهروندان محدودیت‌های فعلی تا روز جمعه ۱۵ فروردین ماه به پایان می‌رسد در غیر اینصورت محدودیت در مبادی ورودی و خروجی و تیز تردد‌های درون شهر تا روز ۲۰ فروردین ماه تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار