مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس:

در سامانه بارشی اخیر تاکنون خسارتی گزارش نشده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: در سامانه بارشی اخیر تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

رحیم آزادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش باران در سامانه بارشی اخیر که از اواخر وقت ۸ فروردین وارد استان فارس شده و امروز ۱۱ فروردین ۹۹ از استان خارج می شود، اظهار کرد: در سامانه بارشی اخیر تاکنون خسارت ناشی از بارندگی در استان گزارش نشده است.

او ادامه داد: تنها به علت بارش شدید باران و جاری شدن سیل در منطقه حسین آباد سرمشهد بخش جره و بالاده شهرستان کازرون، ۳ نفر از عشایر که برای چرای دام به کوه رفته بودند به همراه دام‌ها طمعه سیل و طغیان رودخانه شده و جان باختند.

مدیریت بحران استانداری فارس اضافه کرد: همچنین در حادثه ای دیگر، دختر ۱۸ ساله‌ از عشایر گستویله از توابع بخش مرکزی زرین دشت به کنار رودخانه فصلی برای تماشای سیل رفته بود که بر اثر ریزش دیواره رودخانه در آب سقوط و جان باخت.

او بیان کرد: پیش از ورود سامانه بارشی به استان فارس و وقوع سیلاب، به شهروندان هشدار داده شده که این سامانه موجب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، برخورد صاعقه، کاهش دید و اختلال در تردد شهری، لغزندگی و مه آلود بودن جاده‌های کوهستانی می‌شود.

رحیم آزادی تصریح کرد:  اردکان با ۹۶ و ۹ میلی متر بیشترین بارندگی در سامانه اخیر را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار