تمرکز شرکت پست استان اصفهان بر ارائه خدمات پستی تجارت الکترونیک

مدیر کل پست استان اصفهان گفت:با توجه به رشد چشمگیر خرید و فروش نیازمندیهای مردم در فضای مجازی، شرکت پست استان اصفهان در روزهای تعطیل با تمرکز بر ارائه خدمات پستی تجارت الکترونیک فعالیت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان گفت:در راستای اجرای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر خارج نشدن مردم از خانه، شرکت ملی پست با تمرکز بر ارائه خدمات پستی تجارت الکترونیک، توانسته به میزان قابل توجهی از تردد‌های غیر ضروری شهروندان جلوگیری نماید.

او با اعلام اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا خرید و فروش نیازمندیهای مردم در فضای مجازی رشد چشم گیری پیدا کرده گفت: مجموعه پست بر حسب وظیفه و نقش خود در این مبارزه به فعالیت در روز‌های تعطیل را بر خود واجب دانسته و تنها روز سیزده هم فروردین تعطیل خواهد بود.

باقری افزود: شرکت ملی پست به عنوان گسترده‌ترین ارائه دهنده خدمات پستی در سطح کشور ضمن رعایت کامل موارد بهداشتی، سختی و مرارت خدمت رسانی این ایام را با شیرینی تامین سلامت و امنیت همشهریان برخود هموار نموده است.

مدیر کل پست استان اصفهان گفت: همه ادارات و نواحی پستی در تمامی شعب هر روز از ساعت 7/30 الی 14/30 فعال و آماده ارایه خدمت به مردم عزیز استان هستند و ضمنا ناحیه پستی نشاط هم تا ساعت ۱۸ در خدمت مشتریان می‌باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.