امروز آخرین مهلت اعلام مشخصات خودرو کارمندان مجاز به تردد در استان مرکزی

با توجه به ممنوعیت تردد خودرو‌ها در استان مرکزی ادارات تا پایان وقت اداری امروز مهلت دارند مشخصات خودرو کارمندان مجاز را اعلام کنند.

امروز آخرین مهلت اعلام مشخصات خودرو کارمندان مجاز به تردد استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، زهرا آخانی معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: با توجه به ممنوعیت تردد خودرو‌ها در استان در روز ۱۱ فروردین، ادارات استان مرکزی تا پایان وقت اداری امروز یازدهم فروردین مهلت دارند مشخصات خودرو کارمندان مجاز را اعلام کنند.

آخانی افزود: از صبح امروز ۱۱ فروردین پلاک خودرو‌های عبوری در شهر‌های استان مرکزی از سوی پلیس ثبت می‌شود و پس از جمع آوری اطلاعات اعلامی مدیران، پلاک‌های ثبت شده با اطلاعات اعلامی تطابق داده می‌شود و در صورت اثبات تردد غیر مجاز، جریمه اعمال می‌شود.

او اضافه کرد:بنابراین با توجه به ممنوعیت تردد خودرو‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای اداری استان مرکزی، اسامی، شماره پلاک و نام مالک خودرو کارمندانی که باید در محل کار حضور یابند را حداکثر تا پایان وقت اداری امروز یازدهم فروردین از طریق اتوماسیون اداری به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اعلام کنند.

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری مرکزی بیان کرد: این معاونت هم اطلاعات اعلام شده از سوی ادارات را جمع بندی و در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار می‌دهد.

او ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها هم باید اسامی و پلاک خودرو را به فرمانداری مرتبط اعلام کنند و واحد‌های تولیدی هم مانند دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات را به فرمانداری مربوطه اعلام کنند تا از سوی فرمانداری در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
بنده ساکن تهران هستم یک ماه پیش همسر و فرزندم را به استان مرکزی نزد پدر و مادر خانمم بردم و حالا میخوام از تهران برم شهرک مهاجران بعداز اراک همسر و فرزندم را بیارم .ایا اجازه تردد میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
بنده ساکن تهران هستم یک ماه پیش همسر و فرزندم را به استان مرکزی نزد پدر و مادر خانمم بردم و حالا میخوام برگردونمشون اجازه میدن