ممنوعیت ورود به بوستان ها، جنگل ها و مراتع در روز طبیعت

سخنگوی ستاد پیشگیری و کنترل کرونا در استان همدان از ممنوعیت حضور مردم در بوستان ها، مراتع، جنگل ها و روستاهای گردشگری استان در روز طبیعت خبر داد.

ممنوعیت ورود به بوستان هاف جنگل ها و مراتع در روز طبیعت/ روز طبیعت در خانه بمانیممحمود رضا عراقی، سخنگوی ستاد کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: طرح ممنوعیت تردد در تمام پارکها، بوستانها، مراکز تفریحی و روستا‌های گردشگری استان از صبح سیزده فروردین اجرا می شود.

 او با بیان اینکه در خانه ماندن برای سلامت مردم و جامعه در این شرایط بهرتین کرا است افزود: باتوجه به شیوع بیماری کرونا برای قطع زنجیره کرونا ممنوعیت گشت و گذار به مناطق گردشگری و تفریحی در استان داریم.

معاون استاندار همدان و سخنگوی ستاد کنترل و پیشگیری از کرونا در استان از ممنوعیت ورود مردم به روستاهای گردشگری هم خبر داد و افزود: بر اساس این طرح ورود به سد اکباتان، منطقه حیدره، امامزاده محسن، روستا‌های گردشگری چشین، سیمین و ابرو و  دره مرادبیگ و سایر روستاهای گردشگری استان ، کوی محمدیه، خاکو و تپه حاج عنایت، گنجنامه و بلوار ارم ممنوع است.

او بیان کرد: تمامی مسیر‌های دسترسی به مناطق گردشگری به صورت فیزیکی مسدود شده و توسط پلیس مراقبت می‌شود.

عراقی ورود به تمام مناطق حفاظت شده تحت پوشش محیط زیست هم در روز سیزده بدر ممنوع دانست و گفت:  مردم از رفتن به این مناطق اجتناب کنند چون ماموران یگان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی هم بر حضور مردم در مراتع محیط زیست وجنگل ها و مراتع منابع طبیعی نظارت می کنند.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.