پرداخت ۲۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان یزدی

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان یزد، از پرداخت ۲۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رضا زارع بیدکی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد بابیان اینکه تسهیلات این صندوق برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، مسکن، ازدواج و امور تحصیلی به مددجویان پرداخت می‌شود، گفت: صندوق امداد ولایت استان یزد در سال ۹۸، ۲۶ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه توسط به نیازمندان اعطاکرده است.

او افزود: سه هزار و ۸۵۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن طی سال ۹۸ به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شد.

 زارع بیدکی با اشاره به اینکه 46 هزار و 329 نفر در این صندوق افتتاح حساب کرده‌اند، گفت: با گردش وجه سپرده گزارش‌شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود.

زارع بیدکی بیان کرد: از مجموع تسهیلات اعطایی به نیازمندان 12 میلیارد و 643 میلیون تومان در قالب دو هزار و ۶۲۱ فقره وام کارگشایی، هشت میلیارد و 261 میلیون تومان برای ایجاد 484 مورد فرصت شغلی و پنج میلیارد و 303 میلیون تومان وام مسکن و ودیعه مسکن به 714 نفر و 68 میلیون تومان وجوه اداره شده خیران برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به 39 نیازمند و مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد بوده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان، بیان کرد: در این مدت دو هزار و ۵۲۰ متقاضی نیز از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد برای دریافت تسهیلات کارگشایی، اشتغال و ودیعه مسکن به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی‌شده‌اند و درمجموع 17 میلیارد و 161 میلیون تومان وام به آنان اعطاشده است.

رضا زارع بیدکی،بابیان اینکه این صندوق در هر شهرستان یک باجه دارد، یادآور شد: شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان یزد، در میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید منتظر قائم قرار دارد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرم‌افزارهای کاربردی همانند همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن‌بانک می‌توانند به سایت اینترنتی www.sqev.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۴ - ۳۶۲۸۰۲۱۲ و ۳۶۲۸۰۳۵۰ ارتباط برقرار کنند.

در سال ۹۷، ۱۹ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن توسط صندوق امداد ولایت استان یزد به ۳۲۵۶ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار