در بسته حوادث ۱۱ فروردین ماه بخوانید؛

پژو ۴۰۵ در دزفول طعمه حریق شد/کودک ۴ ساله زیر چرخ‌های کامیون جان باخت

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

رهایی پژو ۴۰۵ در دزفول از چنگال آتش

آتش نشان احسان تراهی مسئول عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: بامداد امروز، طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش گرفتن یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه واقع در بلوار شهدا ورودی تفرجگاه علی کله اعزام شدند و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

تراهی بیان داشت: در این حادثه که به علت اتصالی در برق خودرو به وجود آمد منجر به آتش سوزی شد که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ در محل، حریق کنترل و مهار شد.

کودک ۴ ساله زیر چرخ‌های کامیون جان باخت

محمد موسی پور رئیس دادگاه بخش شاوور شوش گفت: بعدازظهر امروز، راننده کامیون قصد جابجایی خودروی خود را داشت که متوجه حضور این کودک ۴ ساله پشت خودرو نشده بود و بر اثر بی احتیاطی کودک خردسال را زیر گرفت.

او با بیان اینکه کودک خردسال بر اثر شدت جراحت در دم جان باخت، بیان کرد: راننده کامیون که اهل همین منطقه است در بازداشت است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.