کمک میلیاردی واحد‌های تولیدی قزوین برای مهار کرونا

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: چند واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی قزوین یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کمک کردند.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: برای مهار کرونا شرکت نفیس نخ مستقر در شهرک صنعتی لیا با کمک یک میلیارد تومانی و واحد‌های تولیدی گروه صنعتی ویتانا مستقر در شهرک صنعتی کاسپین، سالار و سهیل البرز ایرانیان مستقر در شهرک صنعتی آراسنج و چند واحد تولیدی با کمک ۱۰۰ میلیون تومانی بصورت نقدی به بخش بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کمک کردند.

خانپور افزود: برخی شرکت‌ها هم به صورت غیر نقدی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان با ارسال مواد ضد عفونی، ماسک و دستکش و ارسال نمونه محصولات تولیدی برای تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها مشارکت کردند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی همچنین از برگزاری مسابقات درون سازمانی در برخی از شرکت‌ها برای تشویق کارکنان به در خانه ماندن و رعایت بهداشت و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

خانپور با اشاره به بالا بردن افزایش ظرفیت تولید برخی شرکت‌ها تصریح کرد: تعدادی از واحد‌های تولید کننده مواد ضد عفونی، بهداشتی، شوینده‌ها، ماسک و دستکش با ظرفیت چند برابری در حال تولید و بصورت دو و سه شیفت مشغول به کار هستند و از لحاظ تامین این ملزومات بهداشتی و پزشکی برای مهار این ویروس خوشبختانه مشکلی در استان نداریم.

این مسئول گفت: در شهرک‌های صنعتی استان، برخی واحد‌های صنعتی یا تغییر خط تولید موفق به تولید مواد ضد عفونی و بهداشتی و شوینده‌ها و ماسک شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.