اعضای ستاد اربعین دزفول در میدان مبارزه با کرونا حضور دارند

مسئول آشپزخانه مرکزی ستاد اربعین، مواکب و ستاد مبارزه با کرونا دزفول از حضور ۱۰۰ عضو این ستاد در میدان مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

اعضای ستاد اربعین دزفول در میدان مبارزه با کرونا حضور دارندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عزت اله پژوهیده مسئول آشپزخانه مرکزی ستاد اربعین، مواکب و ستاد مبارزه با کرونا ویروس دزفول گفت: ستاد اربعین این شهرستان از ۸ اسفندماه پارسال به کمک ستاد مبارزه با کرونا آمده و همکاری لازم را در این راستا با فرمانداری و هلال احمر به عمل آمده است.  

او بیان کرد: نیرو‌های خادم ستاد اربعین به درخواست هلال احمر در ایستگاه سیاه منصور حاضر شده و  از ساعت ۱۴ و ۳۰ تا ۲۱ هر شب به تب سنجی شهروندان و خودرو‌های عبوری می‌پردازند.

پژوهیده اظهار داشت: اعضای این ستاد همچنین به همکاری فرمانداری دزفول اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌های شهرستان دزفول می‌کند.  

مسئول آشپزخانه مرکزی ستاد اربعین، مواکب و ستاد مبارزه با کرونا دزفول تصریح کرد: آشپزخانه این ستاد نیز از ۱۰ فروردین ماه در محل دانشکده اصول دین فعال شده و روزانه بین ۲۰۰ تا ۳۵۰ پرس غذا برای گروه‌های جهادی نظامی، انتظامی، هلال احمر و پشتیبانی که در ۶ منطقه دزفول  اقدام به ضدعفونی و گشت و  بازرسی می‌کنند تهیه می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار