استان مرکزی خبرداد؛

بهبود ۴ پله‌ای رتبه استان مرکزی درابتلا به کرونا

استاندار مرکزی گفت: در زمینه ابتلا به ویروس کرونا رتبه استان مرکزی از ششم به دهم افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: با اقدامات انجام شده و همکاری مردم در رعایت مسائل بهداشتی رتبه استان مرکزی در کشور در زمینه ابتلا به ویروس کرونا از رتبه ششم به رتبه دهم افزایش یافته است.

بهبود ۴ پله‌ای رتبه  استان مرکزی درابتلا به کرونا

آقازاده افزود: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا نیاز است مردم همکاری لازم را با مسئولان داشته باشند و از تردد غیر ضروری با خودرو در سطح شهرستان‌ها خودداری کنند.

او اضافه کرد: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان مرکزی ۹۰ درصد خودرو‌های غیر بومی از سوی نیرو‌های سپاه، بسیج، پلیس راه، راهور و ارتش به مسیر‌های کنار گذر و کمربندی شهر‌ها هدایت می‌شوند.

استاندارمرکزی بیان کرد: با توجه به منع عبور و مرور خودرو‌ها از یازدهم تا سیزدهم فروردین ماه در سطح شهرستان‌های استان مرکزی برای جلوگیری از تردد خودرو‌ها توقف و جریمه پنج میلیون ریالی وسایل نقلیه درنظر گرفته شده است.

او ادامه داد: با توجه به فعالیت دستگاه‌های اجرایی و کارخانجات استان مرکزی در روز یازدهم فروردین ماه، بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده مقرر شده‌است شماره پلاک و نام مالک خودرو‌های تردد کارکنان این نهاد‌ها به استانداری استان اعلام و مجوز تردد برای آن‌ها صادر شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.