سرقت به عنف ۲ زندانی در ساوه در ایام مرخصی

۲ زندانی درساوه در ایام مرخصی اقدام به سرقت به عنف از یک زن کردند.

سرقت به عنف ۲ زندانی در ساوه در ایام مرخصی سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه  در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  از سرقت به عنف و دستگیری ۲ زندانی در ساوه در ایام مرخصی از زندان خبر داد.

سرهنگ عیسی آبادی گفت: در پی وقوع سرقت به عنف گردنبند خانمی از سوی ۲ نفر در حاشیه شهرستان ساوه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران نیروی انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی، بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته و تحقیقات فراگیر محلی، موفق به شناسایی سارقان مذکور که از مجرمان سابقه دار بوده و در ایام مرخصی خود از زندان به سر می‌بردند، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اضافه کرد: با تشدید اقدامات گشت زنی در سطح شهرستان و مناطق مجاور، مأموران موفق شدند، راکبان یک دستگاه موتورسیکلت را که با مشخصات سارقان مورد نظر مطابقت داشت، شناسایی کرده و در یک عملیات تعقیب و گریز، موتور سیکلت را متوقف و ۲ متهم را نیز دستگیر کنند.

او با اشاره به کشف گردنبند سرقتی در بازرسی از متهمان و تحویل آن به مالباخته بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی مأموران به جرم خود مبنی بر ۳ فقره سرقت به عنف در شهرستان ساوه اعتراف کردند.

سرهنگ عیسی آبادی بیان کرد: سارقان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.