از تولید ماسک و لباس ضد کرونا تا اهدای تجیزات به مدافعان سلامت در اراک

با شیوع کرونا مردم با هم متحد شده و هرکس هرکاری می‌تواند برای مقابله با این ویروس انجام می‌دهد.

از تولید ماسک و لباس ضد کرونا تا اهدای تجیزات به مدافعان سلامت در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با شیوع کرونا مردم اراک با هم متحد شده و هرکس هرکاری می‌تواند از تولید ماسک و لباس ضد کرونا تا اهدای تجیزات برای مقابله با این ویروس انجام می‌دهد.

تولید ماسک و لباس ضد کرونا به همت خیران اراکی

به همت خیرین و افراد نیکوکار کارگاه تولیدی ماسک و لباس ضد کرونا در مدرسه پوشینه بافت اراک راه اندازی شده و در سه شیفت کاری فعال است.

در این کارگاه تولیدی بیش از ۵۰ نفر در سه شیفت کاری مشغول به فعالیت هستند و روزانه ۳هزار ماسک و ۲۰ عدد لباس ضد کرونا تولید می‌کنند.

مواد اولیه این کارگاه از خیرین تامین می‌شود و نیرو‌های مشغول در این کارگاه با انگیزه انسان دوستانه به فعالیت می‌پردازند.

اهدای ۳۰۰ دست لباس ایزوله به آیت الله خوانساری اراک

اتاق بازرگانی استان مرکزی ۳۰۰ دست البسه ایزوله را به کادر درمانی آیت الله خوانساری اهدا کرد.

بابایی عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی استان گفت: با توجه به کمبود اقلام بهداشتی کادر درمان استان برای مقابله با ویروس کرونا اتاق بازرگانی استان مرکزی ۳۰۰ دست لباس ایزوله و ۵۰۰ ماسک ان ۹۵ را به کادر درمانی بیمارستان خوانساری اهدا کرد.

توزیع اقلام بهداشتی در مناطق روستایی میلاجرد

احمدی مسئول گروه جهادی منتظران حضرت مهدی (عج) پایگاه حضرت علی اکبر (ع) روستای فامرین بخش میلاجرد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این گروه جهادی با کمک خیرین بسته‌های اقلام بهداشتی تهیه کرده و به صورت رایگان در روستایی محروم توزیع کردند.

احمدی افزود: این بسته‌های اقلام بهداشتی شامل ماسک، مواد زد عفونی کننده و هشدار‌های بهداشتی است که در مرحله اول تعداد ۷۰۰ بسته بین اهالی روستای فامرین توزیع شد.

او اضافه کرد: همچنین گروه جهادی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا معابر روستای فامرین را گند زدایی و ضد عفونی کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.