همه مراکز تفریحی و گردشگری در دشت آزادگان تعطیل شدند

فرماندار دشت آزادگان از تعطیلی همه مراکز تفریحی و گردشگری این شهرستان تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس به تعطیلی همه مراکز تفریحی و انسداد راه‌های مواصلاتی منتهی به مناطق گردشگری این شهرستان از جمله؛ منطقه گردشگری ام الدبس و عفلوگ اشاره کرد و گفت: با توجه به لزوم پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شهرستان و به منظور حفظ سلامت ساکنان منطقه و کنترل این ویروس همه  مجموعه‌ها و مراکز تفریحی از فردا ۱۱ فروردین تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل هستند.

او ضمن تقدیر و تشکر از کلیه اعضای قرارگاه مبارزه با کرونای شهرستان، پزشکان، پرستاران و کادر‌های درمانی در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا، بیان داشت: ورود به مناطق تفریحی و گردشگری و بخصوص ام الدبس، عفلوگ و پارک‌ها در روز‌های ۱۱ تا ۱۵ فروردین ماه ممنوع است.

سیلاوی اظهار کرد: امسال به دلیل حفظ سلامت اهالی از ورود افراد و خودرو‌ها به این مناطق جلوگیری می‌شود و با توجه به ابلاغ دستور العمل وزارت کشور در صورت رعایت نکردن این قانون ضمن توقیف خودرو‌های خاطی، جریمه می‌شوند.

فرماندار دشت آزادگان ضمن تاکید بر حفظ سلامت مردم با بیان اینکه برای کاهش مبتلایان به کرونا به همکاری همه مردم و ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی نیازمندیم، اذعان داشت: تعداد قابل توجهی از مسافران غیربومی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورودی‌های شهرستان بازگردانده شدند.

او با بیان اینکه از فردا معابر برون شهری شهرستان و تمامی مسیر‌های منتهی به اکثر مناطق گردشگری نیز بسته می‌شود، تصریح کرد: خروج و تردد در ۱۲ تا ۱۵ فروردین ماه تنها در موارد اضطراری ممکن است و حتی اهالی منطقه بدون ضرورت نباید تردد داشته باشند.

رئیس قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس شهرستان دشت آزادگان گفت: توقف خودرو در کنار پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها در ایام مذکور ممنوع و مشمول جریمه است و امیدواریم با تشدید کنترل، شاهد سیر نزولی مبتلایان و سفید باقی ماندن منطقه باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.