کرونا مصرف بنزین در قم را ۶۵ درصد کاهش داد

مدیر شرکت پخش فرآورده‎های نفتی قم با توجه به شیوع کرونا و رعایت الزامات بهداشتی،از کاهش ۶۵ درصدی مصرف بنزین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،طاهری،شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قم اعلام کرد:مصرف بنزین از نوروز ۹۹ تاکنون نسبت به مدت مشابه در نوروز ۹۸، ۶۵ درصد کاهش‌یافته که نشان‌دهنده توجه مردم به رعایت دستورات و الزامات بهداشتی و  سفر نکردن است.

 او عنوان کرد:مصرف بنزین در اسفندماه ۹۸ نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷، ۴۵ درصد و نسبت به بهمن‌ماه، ۳۵ درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه قم با اشاره به کاهش مصرف سوخت سی ان جی، اضافه کرد: میزان مصرف در اسفند ۹۸ و نوروز ۹۹ نسبت به ۲ ماه دی و بهمن ۹۸ به‌طور متوسط ۳۰ درصد کاهش‌یافته است.

طاهری تصریح کرد: مقایسه این آمار با مدت مشابه پارسال به دلیل اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش اقبال عمومی به سی ان جی نسبت به قبل از اجرای طرح، نیاز به تحلیل بیشتری دارد.

او  در ادامه تعداد جایگاه‌های سوخت استان قم را ۶۰ جایگاه سوخت مایع عنوان و بیان کرد: از این تعداد، ۲۰ جایگاه دومنظوره (سوخت مایع و سی ان جی) و ۱۹ جایگاه سی ان جی تک منظوره به ارائه خدمات به شهروندان می‌پردازد.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه قم، تمام جایگاه‌های عرضه سوخت استان فعال بوده و با رعایت تمامی نکات بهداشتی در ۲۴ ساعت شبانه در حال سوخت‌رسانی و ارائه خدمات به شهروندان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه قم تاکید کرد: با توجه به ضرورت پیشگیری از بیماری کرونا، در تمامی جایگاه‌های سوخت استان، سوخت‌گیری باید توسط اپراتور و با رعایت نکات بهداشتی انجام گیرد.

طاهری ادامه داد: با توجه به این‌که ممکن است در بعضی ساعات پرترافیک اپراتور مشغول سوخت‌رسانی به خودروی دیگری باشد، از شهروندان خواهشمندیم با صبوری منتظر اتمام کار اپراتور باشند و درصورتی‌که عجله دارند با استفاده از دستکش‌های یک‌بارمصرف موجود در جایگاه‌ها، سوخت‌گیری را انجام دهند.

او بابیان این‌که تمام جایگاه‌های عرضه سوخت موظف به ضدعفونی روزانه و تعبیه دستکش یک‌بارمصرف در جایگاه هستند، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با مرکز پاسخگویی به شکایات ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تماس گرفته که در کمتر از ۷۲ ساعت به شکایات آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار